با گسترده تر شدن بستر وب و افزایش سرعت و امنیت، اکثر خریدها جنبه ی اینترنتی به خود گرفته است و بازار خرید و فروش سوار بر قطار پیشرفت در حال مجازی شدن است. از همین رو بسیاری از شرکت ها برای جا نماندن از این قطار به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت ارائه و معرفی محصولات خود افتاده اند.
فواید طراحی سایت فروشگاهی برای فروشندگان عبارتند از:
- صرفه جویی و یا حذف هزینه هایی مانند اجاره مغازه، منشی ، تلفن، آب ، گاز و برق و …
- فروشگاه اینترنتی کسب و کار شما را بهتر و پُر رنگ تر نشان می دهد. زیرا با راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای حرفه و پیشه خود، کاربران زیادی را که در عرصه اینترنت فعال هستند بسوی خود جذب خواهید کرد
- فروشندگان در وب سایت فروشگاهی با درج مشخصات و ویژگی هر کدام از کالاها و همچنین قیمت آنها دیگر از دادن توضیحات شفاهی که در روش سنتی خرید و فروش صورت می گیرد و همچنین از سر و کله زدن با مشتری رهایی می یابند.
- یک فروشگاه سنتی به منطقه بسیار محدودی خدمات می دهد اما خرید و ارسال سفارش از یک فروشگاه آنلاین به دورترین نقاط کشور و (در صورت فروش با کارت های اعتباری بین المللی) به تمام نقاط دنیا امکانپذیر است.
- طراحی سایت فروشگاهی آنلاین در راستای حذف واسطه ها و دلالان و ارتباط مستقیم تولیدکننده با خریدار و مصرف کننده بسیار کارآمد است.
- فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان بوده و محدودیت ساعت کاری را ندارد.
امکانات طراحی سایت فروشگاهی اردبیل
- تجربه ی بالا در طراحی سایت فروشگاهی و اشراف کامل بر روی سیستم برای داشتن سایتی مطابق با خواسته کارفرما
- مقایسه محصولات
- جستجوی پیشرفته
- سبد خرید محصولات
- سفارش محصولات
- ثبت فیش بانکی و اطلاعات پرداخت کارت به کارت
- امکان اتصال به درگاه های واسط مثل زرین پل، پی لاین
- رعایت کلیه اصول در زمینه بهینه سازی سئو
- امکان تعیین نمایش دسته بندی ها بصورت هر دو روش جدول و لیست (توسط مشتری) در وبسایت
- امکان ایجاد بدون محدودیت پارامتر های رنگ، جنس، سایز و تمامی ویژه گی های کاربردی محصولات (که به صورت تخصصی باید استخراج شود)
- اضافه کردن عنوان برند و آرم هایی از جمله (فروش ویژه، جدید و…) با یک تیک
- امکان اعلام وضعیت هایی از قبیل: تمام شد، به زودی و توقف تولید بر روی محصول
- امکان تعیین هزینه ارسال از طریق آیکون وزن و هزینه ارسال (نظر تخصصی از دپارتمان مالی باید دریافت شود)
- ماژول نظر سنجی مشتریان و آرشیو نظرات
- ایجاد داشبورد حساب کاربری شامل: سفارشات اخیر، آرشیو فاکتورها، توضیح طریقه استفاده از این ابزار ها برای مشتری
- امکان انتخاب محصولات مختلف جهت مقایسه و انتخاب
- ماژول پرداخت بانکی سازگار با شاپرک (اقتصاد نوین- سامان- صادرات- ملی- ملت- پارسان- پاسارگاد و…)
- ایجاد اعتبار داخلی کاربران (در این حالت در صورت مرجوع شدن کالایی که پرداختش صورت گرفته، مبلغ فوق به اعتبار شخص اضافه شده و حساب او بستانکار می گردد و می تواند در هرزمان به همان میزان خرید نماید)
- جستجوی سفارشات بر اساس پارامتر هایی مثل: نام- موبایل- تلفن ثابت- شماره سفارش و وضعیت سفارش (بهترین حالت شماره سفارش است)
- امکان سورت خودکار سفارشات بصورت جدید به قدیم
- امکان مرجوع کردن به چند دلیل: الف) عدم تطابق عکس با کالا. ب) ایراد فنی و فیزیکی در کالا. ج) مشکل رنگ و سایز محصول. د) عدم تمایل به خرید (پشیمانی از خرید)
- ارائه کلیه گزارشات همراه با تاریخ، کد کالا، دسته بندی، نام محصول، تعداد خریداری شده، تعداد فروش رفته، باقیمانده و…
- گزارش ورود و خروج کاربران و مدیران سایت به سیستم (ip شناسه کاربری- زمان ورود و…)
- طراحی صفحات وبسایت با روشresponsive یا همان طراحی واکنشی: بدین صورت که فرمت صفحات وب سایت با توجه به device و مرورگر مورد استفاده کاربر، اعم از تبلت- موبایل- رایانه همراه و… و کروم و فایرفاکس و…. به صورت خودکار تغییر شکل و متناسب با device و مرورگر مورد استفاده کاربر شود
- وضعیت طراحی به گونه ای user friendly باشد که کاربرانی با حداقل دانش it هم بتوانند با سایت ارتباط برقرار کرده و خرید کنند