آشنایی با سیستم های مدیریت محتوا
سیستم مدیریت محتوای وب یک نرمافزار همراه یا مستقل برای ایجاد، گسترش، مدیریت و ذخیره محتوا در صفحات وب است. محتوای وب سایت شامل متن،...
سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجو (SEO)، فرایند و پروسه ای است که باعث بهبود رتبه وب سایت شما و یا صفحه وب سایت شما در موتورهای جستجو (مثل گوگل و یاهو ) می شود . طبق آمار ، بزرگترین کانال ورودی مخاطبان به وب سایت شما، جستجو است. پس سئو و بهینه سازی وب سایت میتواند در افزایش ترافیک مرتبط و هدفمند شما تاثیر چشمگیری داشته باشد.
برای انجام کار SEO در نظر میگیرند موتور جستجو چگونه کار می کند، مخاطبان چه کلماتی را جستجو می کنند و بر اساس آن در وب سایت تغییر می دهند تا به جایگاه مورد نظر برسد.
آنجا باشید که
مشتریان شما هستند !
ترافیک اصلی بر روی یک وب سایت از طریق موتورهای جستجوی اصلی مانند google ،bing و yahoo ایجاد می شود. افراد آنچه را که نیاز دارند در اینترنت جستجو می کنند و اگر وب سایت شما توسط موتورهای جستجو یافت نشود، مخاطبان زیادی را که خودشان در حال جستجو برای یافتن خدماتی که شما ارائه می دهید هستند را به رقبایتان می دهید.
موتورهای جستجو باهوشند اما به کمک نیاز دارند. موتورهای جستجوی اصلی دائماً در حال توسعه تکنولوژی خود به منظور پیمایش عمیق تر یک وب سایت و بازگرداندن نتایج بهتر به کاربران خود هستند.
سئو (SEO) کمک می کند که شما محتوای وب سایت خود را راحت تر در دسترس موتورهای جستجو قرار دهید و با تکنیکهای سئو (SEO) ،موتور جستجو را متقاعد می کنید که وب سایت شما را در مکان های بالاتری از نتایج جستجو برگرداند.
منظور از کلمات کلیدی، آن کلماتی است که در زمینۀ شما اهمیت دارند و کاربران بیشتر آنها را جستجو میکنند. با شناختن این کلمات شما میتوانید تمرکز خود را به سمت آنها معطوف نمایید و مطمئن شوید که هنگام جستجوی این کلمات، وبسایت شما در صحفۀ اول جستجو نمایش داده شود. بدین ترتیب میتوانید بیشترین تعداد کاربران مرتبط را به سمت وبسایت خود رهنمون سازید و مشتریان بیشتری داشته باشید.
برای انجام سئو، شما میتوانید از روشهای مختلفی استفاده کنید. برخی از این روشها سالم هستند و در نتیجه برای موثر واقع شدن نیاز به زمان دارند. برخی نیز ناسالم هستند و در عوض بازدهی سریعتری دارند. اما اگر موتورهای جستجو آنها را شناسایی کنند، شما جریمه خواهید شد. به دستۀ اول سئوی کلاه سفید و به دستۀ دوم کلاه سیاه میگویند. در بین این دو هم، تکنیکهای کلاه خاکستری هستند که هم زود نتیجه میدهند و هم منجر به جریمه نمیشوند.
قیمت سئو تا حد زیادی بسته به نوع ارائه خدمات و نیاز مشتریان متفاوت است. شرکت هایی که خدمات سئو با قیمت پایین ارائه می دهند، سئو نامناسب یا تکنیک کلاه سیاه که در نهایت منجر به پنالتی می شود را برای صاحبان کسب و کار از همه جا بی خبر بکار می برند. شما در سایت نو برای اعتبار ، تجربه کارآمد ، اصول اخلاقی و تاثیر ماندگار هزینه می پردازید.
علاوه بر رقابت و بهبود موقعیت شما، تغییر الگوریتم های گوگل و بسیاری عوامل دیگر در نتایج جستجو تاثیر گذارند. سئو به همراه واژه “تضمینی” که توسط برخی شرکت ها ارائه می شود هیچ اساسی ندارد چرا که هیچکس قادر به پیش بینی سرمایه گذاری ها و این تغییرات نیست. نتیجه بدست آمده شما دارای بهبود مستمر و به کمک تنها تکنیک مطابق با قوانین و شرایط گوگل انجام شده و در نهایت به صفحه اول گوگل خواهد رسید.
با توجه به هزینه کمتر ، ماندگاری بیشتر برند در ذهن مخاطب و عموما جذب مخاطبان هدف توسط سئو که منجر به فروش بیشتر می شود ، سئو به تبلیغات ترجیح داده می شود .
چند عامل مختلف وجود دارد که تعیین می کند محتوای تولید شده در وب سایت چه زمانی در نتایج جست و جو ظاهر شوند. این لیست شامل موارد زیر است:
سیستم مدیریت محتوای وب یک نرمافزار همراه یا مستقل برای ایجاد، گسترش، مدیریت و ذخیره محتوا در صفحات وب است. محتوای وب سایت شامل متن،...
سرویسهای هاست ارائه شده توسط شرکتهای مختلف بسته به نوع کاربری ، کانفیگ سرور و امکانات سرویس دارای انواع مختلفی هستند ، در ادامه این...
هاست و دامنه اساس تشکیل دهنده وب محسوب میشوند و شما با خرید هاست و دامنه مناسب میتوانید به بهترین شکل ممکن وب سایت خود را راه اندازی...
اولین قدم برای راه اندازی یک وب سایت ، انتخاب نامی مناسب برای آن است. نام دامنه باید متناسب با ماهیت کار شما بوده و به عنوان نشان تجاری...