طراحی سایت پوشاک نیز همگام با حضور سایر کسب و کارها در عرصه اینترنت صورت می گیرد. بدیهی است اغلب حرفه ها و صنایع برای معرفی خود و محصولات و خدمات شان به سوی فضای مجازی و اینترنتی روی آورده اند. چرا که فضای گسترده اینترنت دسترسی سریع و راحت و کم هزینه را جهت معرفی کالاها و خدمات برای مخاطبان فراهم می آورد.
در حال حاضر مردم در اکثر نقاط دنیا خرید های خود را از طریق اینترنت انجام می دهند. خرید کالاهایی مثل لباس و کیف و کفش از طریق طراحی سایت پوشاک بسیار آسان تر و به صرفه تر از خرید آن ها از مغازه ها و وقت گذراندن در مغازه ها است. افراد می توانند در سایت های لباس و کیف و کفش با یک سرچ کوچک به سرعت کالای مورد نظر را پیدا کنند و سایز ها و رنگ های مختلف آن را در زمان بسیار کمتر از خرید از مغازه مشاهده کنند.
افراد می توانند در طراحی سایت پوشاک اطلاعات در مورد هر جنس را مشاهده کنند و با خیال راحت خرید خود را انجام دهند و تمام جنس های مشابه جنس مورد نظر را مشاهده کنند و در کمترین زمان ممکن جنس مورد نظر خود را پیدا کنند و پس از پرداخت آنلاین در کوتاه ترین مدت لباس یا کیف و کفش را در محلی که هنگام ثبت نام در سایت وارد کرده اند تحویل بگیرند. سایت پوشاک به نوعی سایت فروشگاهی هم محسوب می شود .
امکانات طراحی سایت پوشاک اردبیل
- فروش های فوق العاده: یکی از راههای که می توان کاربران زیادی به وب سایت سرازیر کرد و فروش خوبی هم به دست آورد ایجاد بخشی به عنوان پیشنهادات ویژه یا فروش های فوق العاده است ، در این بخش می توانید محصولاتی که قیمت بهتری نسبت به بازار دارند به صورت فروش فوق آلعاده ایجاد نمود.
- علاقه مندیها: علایق یا افزودن به علاقه مندیها یکی از بخشهای مهم هر سایت فروشگاهی می باشد، کاربران علاقه دارند که محصولاتی که تمایل دارند به علاقه مندیهای خود بیافزایند و در فرصتهای دیگر به آن مراجعه نمایند.
- مقایسه محصولات: امکان مقایسه میان محصولات بر مبنای ویژگی های مشترک مثل سایز و رنگ و …
- درخواست محصول خاص: در این روش با استفاده از فرمسازهای پیشرفته راه اندازی سایت ابزار آلات به راحتی می توانید اطلاعات و درخواست های مشتریان انواع محصولات خاص و نایاب را دریافت کنید و بهترین شکل ممکن کاربران را به مشتری تبدیل کنید.
- فروش همکاری: شما به عنوان مدیر سایت میتوانید به سایر نیروهای خود دسترسی (با محدودیتهای مشخص) بدهید تا بتوانند بخشی از کارهای سایت را انجام دهند. در این بخش کاربران با معرفی افراد دیگر با کد معرف خود، امکان معرفی افراد دیگر را به فروشگاه شما را دارند. با توجه به درصد همکاری مشخص شده توسط مدیر سایت ، با خرید های انجام شده توسط کاربران معرفی شده، به بازاریاب که همان معرف میباشد، درصد مشخص شده در نظر گرفته میشود.
کاربر بازاریاب قابلیت درخواست نقد شوندگی را از پنل خود به مدیریت ارسال میکند و درخواست توسط مدیریت سیستم بررسی و واریز میگردد. - گزارشات مالی: تراکنشهای مالی تمامی کاربران به همراه ریز جزئیات در اختیار شما و کاربر است و به سادگی می توانید فعالیت و پرداختهای کاربران خود را بر اساس بازههای زمانی بررسی کنید. در این بخش امکان مشخص نمودن قیمت خرید محصولات فروشگاه اینترنتی مشخص میشود و در نهایت با ثبت سفارشات , سود هر فاکتور بصورت مجزا محاسبه میگردد. امکان گزارش گیری ها و مشاهده ریز فاکتور ها و سود سفارشات به صورت روزانه, هفتگی, ماهانه, سالانه و حتی قابلیت انتخاب بازه زمانی توسط مدیریت امکان پذیر می باشد.
- فاکتور و صورتحساب: برای تمامی کاربران خود می توانید صورتحساب و فاکتور به همراه زمان سررسید، کوپن تخفیف و عناوین مختلف به عنوان بخشی از صورت حساب ایجاد کنید تا پرداخت به سادگی انجام شود.
- کوپن های تخفیف: دسترسی کامل برای ایجاد کوپن تخفیف به همراه محدودیت تعدادی، زمان شروع و پایان، نرخ تخفیف، حداقل و حداکثر سفارش، تخفیف محصولات خاص و… را می دهد
- سیستم چند فروشگاهی: امکان ایجاد پنل های فروشگاهی مجزا برای همکاران مختلف به طوریکه هر فروشگاهی می تواند محصولات خود را در سایت بارگزاری نمایید، سیستم حمل و نقل، ویژگی های محصول را تعریف کنند و ایجاد سیستم پورسانت دهی ، فروشگاه اصلی از پورسانت فروش منفعت حاصل نماید.
- فروشگاه اینستاگرامی: امکان اتصال به پیج اینستاگرام شما و مشاهده انواع محصولاتی که در اینستاگرام خود به فروش می رسانید و اتصال به وب سایت فروشگاهی شما
- راهنمای استفاده از محصول :صفحه راهنمای محصول که نحوه صحیح استفاده هر کدام از محصولات و همچنین نکاتی در مورد نگهداری آنها ذکر می گردد.
- مشاوره تخصصی: امکان ایجاد سوالات متداول در مورد محصولات مختلف و پاسخ به سوالاتی که اغلب کاربران درباره هر محصول، روش حمل و نقل و پرداخت دارند و امکان ایجاد مشاوره تلفنی از طریق راههای معمول و یا اتصال به واتساپ و تلگرام
- امکان انبارداری و مدیریت موجودی انبار: در سیستم راه اندازی سایت فروشگاهی ما می توانید از سیستم انبار داری محصولات بهره مند شوید به طوریکه وضعیت موجودی هر محصول را در انبار تعریف کنید و با نزدیک شدن به وضعیت اتمام کالا به مدیر سایت اخطار تکمیل انبار دهد همچنین بخشی در وب سایت و در هر محصول قرار می گیرد که با اتمام موجودی محصول دکمه ای تعریف می گردد که موجود شد به من اطلاع بده و کاربران با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل خود ، بلافاصله همزمان با موجودشدن محصول پیامی مبنی بر خرید اینترنتی دریافت می نمایند.
- پی گیری آنلاین وضعیت کالا: امکان پی گیری آنلاین وضعیت کالا به طوریکه مشتریان با وارد کردن شماره پی گیری کالا می توانند وضعیت خرید خود را به صورت آنلاین و در تمام ساعات شبانه روز پی گیری نمایند
- امتیاز دهی محصولات: امکان امتیاز دهی به محصولات به صورت ستاره دار
- جدول نقاط قوت و ضعف: امکان تعریف نقاط قوت و ضعف محصولات
- بندل های و بسته های فروش: امکان ایجاد بندل های فروش محصولات به طوریکه می توانید در کنار محصولات پرفروش برخی از محصولات مکمل و کم فروش را در یک بسته قرار داد تا بتوانند مشتریان این محصولات را نیز خرید نمایند
- فروش بر اساس رنگ و سایز: امکان فروش محصولات بر اساس رنگ های و سایز های مختلف
- فیلتر پیشرفته محصولات :امکان فیلتر پیشرفته محصولات بر اساس ویژگی های مختلف مثلا کاربرد، وزن، برند، جنسیت ، قیمت و …